Movilitzacions‎ > ‎

Mobilitzacions contra la reforma

13 de nov. 2013, 12:00 publicada per Federació de Sanitat CCOO Catalunya   [ actualitzat el 13 de nov. 2013, 12:00 ]

CCOO convoca mobilitzacions el 22, 23 i 24 de novembre de 2013 a Catalunya

Mobilitzacions contra la reforma de les pensions i per uns pressupostos socials

FotoLa Confederació Europea de Sindicats (CES), amb el seu president, Ignacio Fernández Toxo, al capdavant, ha convocat jornades d’acció a tota Europa entre els dies 17 i 24 de novembre amb l’objectiu d’impulsar i activar el Pla d’inversions i creixement de l’ocupació de qualitat elaborat pel sindicalisme continental. Aquest Pla és una ambiciosa i detallada estratègia de reactivació econòmica per sortir de la crisi i acabar amb les polítiques d’austeritat, mitjançant una forta inversió anual i la creació de milions de llocs de treball en els propers 10 anys.

A Catalunya es convocaran manifestacions a Barcelona, Tarragona i  Girona, el   diumenge 24 de novembre,  a Lleida el 23 i a Tortosa el 22. L’objectiu és mostrar el rebuig frontal de CCOO i els altres sindicats que formen part de la CES a la reforma de les pensions que prepara el Govern del PP i que significarà una enorme agressió al poder adquisitiu de les pensions i la sostenibilitat futura del sistema, i reclamar també uns pressupostos de l’Estat i de Catalunya que tinguin un caire social i abandonin les retallades en sanitat, educació i serveis socials.

Les mobilitzacions són les següents:

BARCELONA. Manifestació el diumenge 24 de novembre a les 12.00 hores. Sortida de Passeig de Gràcia /Diagonal.

GIRONA. Manifestació el diumenge 24 de novembre a les 12 del migdia. Sortida de Plaça Independència.

TARRAGONA. Manifestació el diumenge 24 de novembre a les 12 del migdia. Sortida de la Plaça Imperial Tarraco ( Final de la Rambla Nova)

LLEIDA. Per definir segurament el 23n

TORTOSA. Concentració el divendres 22 de novembre a les 18 hores. Davant la Delegació de Govern de la Generalitat ( c/ Montcada).

Prèviament, el dimarts 19 de novembre, a les 11'30h, es farà una assemblea conjunta de CCOO i UGT de delegats i delegades al Centre Cívic de les Cotxeres de Sants de Barcelona (c/Sants, 79).