Movilitzacions

MAREA BLANCA 9 DE MAIG 2015

7 de maig 2015, 1:27 publicada per Seccion Sindical CCOO Quiron Bcn   [ actualitzat el 7 de maig 2015, 2:43 ]

El govern català desobeeix els acords aprovats pel Parlament  i les reivindicacions de la ciutadania, mentre continua  ocultant els casos de corrupción

Acords desobeïts:

1. Pretén vendre’s les nostres dades mèdiques a empreses  privades (projecte VISC+). 2. Segueix volen fer els Consorcis de Lleida,  de l’hospital Clínic i de Tarragona, trencant així els sistema públic sanitari. 3. Permeten fer activitat  privada en els centres públics i no atura “Barna Clínic”.
A més:
Segueix degradant el sistema públic sanitari tancant plantes i serveis, amb conseqüències de llistes d’espera, col·lapses a urgències, precarietat laboral  i derivant pacients de la pública a centres privats que fan negoci amb la salut.
Les darreres detencions en relació al cas Innova posen en evidència el grau de corrupció dels experiments de l'actual sistema sanitari català que ja és hora que canviï d'acord amb el que expressem al nostre manifest 'Pel dret a decidir sobre la nostra salut i el nostre sistema sanitari”.

Per tot això:

Demanem  la reprovació i destitució del conseller Boi Ruiz pel mal que està fent a la salut de les persones i a la sobirania  de Catalunya.
Diem: cap vot pels partits del govern i qui els hi dona suport.
La ciutadania empoderada i organitzada en la Marea Blanca no defallirem fins a revertir les brutals agressions produïdes pels governs, català i espanyol, i implantar un veritable Sistema Nacional Públic de Salut amb la participació i el control de tota la ciutadania.

CONVOQUEM 9 de maig a les 12 hores - Plaça Sant Jaume de Barcelona
Concentració en defensa del Sistema Sanitari 100 x 100 públic i la destitució fulminant del Conseller Boi Ruiz

Mobilitzacions contra la reforma

13 de nov. 2013, 12:00 publicada per Federació de Sanitat CCOO Catalunya   [ actualitzat el 13 de nov. 2013, 12:00 ]

CCOO convoca mobilitzacions el 22, 23 i 24 de novembre de 2013 a Catalunya

Mobilitzacions contra la reforma de les pensions i per uns pressupostos socials

FotoLa Confederació Europea de Sindicats (CES), amb el seu president, Ignacio Fernández Toxo, al capdavant, ha convocat jornades d’acció a tota Europa entre els dies 17 i 24 de novembre amb l’objectiu d’impulsar i activar el Pla d’inversions i creixement de l’ocupació de qualitat elaborat pel sindicalisme continental. Aquest Pla és una ambiciosa i detallada estratègia de reactivació econòmica per sortir de la crisi i acabar amb les polítiques d’austeritat, mitjançant una forta inversió anual i la creació de milions de llocs de treball en els propers 10 anys.

A Catalunya es convocaran manifestacions a Barcelona, Tarragona i  Girona, el   diumenge 24 de novembre,  a Lleida el 23 i a Tortosa el 22. L’objectiu és mostrar el rebuig frontal de CCOO i els altres sindicats que formen part de la CES a la reforma de les pensions que prepara el Govern del PP i que significarà una enorme agressió al poder adquisitiu de les pensions i la sostenibilitat futura del sistema, i reclamar també uns pressupostos de l’Estat i de Catalunya que tinguin un caire social i abandonin les retallades en sanitat, educació i serveis socials.

Les mobilitzacions són les següents:

BARCELONA. Manifestació el diumenge 24 de novembre a les 12.00 hores. Sortida de Passeig de Gràcia /Diagonal.

GIRONA. Manifestació el diumenge 24 de novembre a les 12 del migdia. Sortida de Plaça Independència.

TARRAGONA. Manifestació el diumenge 24 de novembre a les 12 del migdia. Sortida de la Plaça Imperial Tarraco ( Final de la Rambla Nova)

LLEIDA. Per definir segurament el 23n

TORTOSA. Concentració el divendres 22 de novembre a les 18 hores. Davant la Delegació de Govern de la Generalitat ( c/ Montcada).

Prèviament, el dimarts 19 de novembre, a les 11'30h, es farà una assemblea conjunta de CCOO i UGT de delegats i delegades al Centre Cívic de les Cotxeres de Sants de Barcelona (c/Sants, 79).

1-2 of 2