CCOO reclama a la patronal més prevenció i seguretat a les empreses en el Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

7 de maig 2015, 1:42 publicada per Seccion Sindical CCOO Quiron Bcn
Centenars de delegats i delegades de prevenció es van concentrar davant de Foment del Treball per reclamar a la gran patronal catalana més prevenció i seguretat laboral a les empreses després de dos anys d’augment dels accidents laborals. Aquesta acció va tenir lloc el passat dimarts, 28 d’abril, en el marc del Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball. Prèviament, la seu de CCOO de Catalunya va acollir una assemblea de delegats de prevenció que van omplir de gom a gom la sala d’actes, on van poder escoltar diferents experiències d’acció sindical en salut laboral a les empreses. Enguany, el lema central de CCOO per a aquesta jornada ha estat “Les retallades atempten contra la democràcia i la salut a la feina”.

Font: LLUITA DGITAL Núm. 217