S'HA FET ESPERAR, PERÒ JA ÉS AQUÍ

27 de maig 2015, 12:34 publicada per Seccion Sindical CCOO Quiron Bcn   [ actualitzat el 27 de maig 2015, 12:42 ]

La secció sindical de CCOO juntament amb la secció de CGT hem signat l’acord amb l’empresa sobre els festius de nit que us hem anat comentant en anteriors entrades. Tot hi que, no va poder ser el dilluns com havíem anunciat, aquest dimecres 27 de maig de 2015 vam tancar l’acord entre el ple del comitè i la direcció. Podeu consultar aquest document al taulell del comitè  o preguntar-nos.

A més d’aquesta signatura  que atorgarà, a partir de l’1 de gener de 2016 i sense data de caducitat, l’oportunitat de cobrar un dels dies que es genera d’excés de jornada com a festiu, des de la secció de CCOO per tenacitat, compromís i amb la suma de CGT,  ha aconseguit que l’anterior acord de la secció de CGT sigui també indefinit i no supeditat a la seva participació en el comitè cada quatre anys.

Així doncs i en definitiva,  tot aquell treballador del torn de nit que tingui excessos de jornada podrà gaudir la retribució del festiu especial i/o d’un festiu ordinari des de 2016 en endavant, a no ser, que tots sumem i aconseguim millorar aquest acord i el Conveni Col·lectiu.

Gràcies a tots i totes per seguir confiant en nosaltres.