NEGOCIACIÓ DEL CONVENI COL·LECTIU

15 de juny 2016, 8:30 publicada per Seccion Sindical CCOO Quiron Bcn

El darrer 7 de juny del 2016, es va produir una nova reunió de la Mesa negociadora del nostre Conveni.

Després de la petició del President de la Mesa en l’última reunió, on va demanar que s’argumentessin les peticions fetes per les parts, CCOO ha presentat un document per tal de complir dita sol·licitud.

Aquest document realitzat per CCOO (extret majoritàriament de dades de la pròpia patronal), mostra la situació evolutiva i actualitzada de l’estat de la sanitat privada a Catalunya. Destaquen com a elements destacats:
  •  Augment de preus i tarifes en els serveis bàsics (disminució de poder adquisitiu dels treballadors/es)
  • Només una empresa de més de 1.000 s’ha despenjat del Conveni en els últims quatre anys
  • Expectatives positives dels propis empresaris
  • Dades estadístiques dels últims anys d’Espanya i Catalunya
  • Notes de premsa
La conclusió que es desprèn de tot plegat és que la situació de la sanitat privada no és aquella que exposa la part empresarial i hauria de permetre atendre les nostres peticions.

La propera reunió de la Mesa serà el proper dia 22 de juny, on esperem rebre una resposta de la part empresarial. Prèviament, la part social (CCOO+UGT) haurà realitzat assemblees als seus delegats per tal d’informar com es troba la situació i quines decisions se’n poden derivar.

Us mantindrem informats i informades en tot moment.

Moltes gràcies!

PD. Si voleu preguntar, consultar o llegir el document entregat només cal que ens ho digueu.