CONVENI COL.LECTIU 2016 -SITUACIÓ ACTUAL I FUTUR IMMEDIAT-

20 de gen. 2016, 12:11 publicada per Seccion Sindical CCOO Quiron Bcn   [ actualitzat el 23 de març 2016, 10:18 ]

Després de dos anys de pròrroga del Conveni, i en finalitzar un procés d’obtenció d’opinions i propostes, es va realitzar a l’octubre de 2015 una assamblea de delegats de CCOO on es va decidir per unanimitat procedir a la denúncia del Conveni, cosa que ja s’ha realitzat.

SAPIGUEU QUE LA PRIMERA REUNIÓ DE LA MESA DE NEGOCIACIÓ ÉS EL 27 DE GENER A LES 16 HORES A LA SEU DEL DEPARTAMENT DE TREBALL.

Us expliquem això perquè el Conveni ens pertany a tots, i lluitar per ell és també una responsabilitat de tots i totes. Un Conveni no és només un document del que de tant en tant ens recordem, sinó que és l’element on es troben recollits els nostres drets laborals al lloc on treballem. Del resultat que s’obtingui de la negociació del Conveni col·lectiu en dependrà molta gent, inclosos tots i totes nosaltres.

Volem deixar molt clar que res és gratuït i res s’aconsegueix sense lluita. Només cal veure que hi ha hagut grans conflictes laborals que s’han desbloquejat i s’han solucionat gràcies a la mobilització i la lluita dels treballadors/es en defensa dels seus interessos. Per això volem deixar clar des del principi que serà necessària la implicació i la mobilització de tothom per aconseguir resultats satisfactoris. Els delegats i delegades de CCOO hi serem i esperem que ens hi acompanyeu per aconseguir millores necessàries per a tots i totes.

Us mantindrem informats en tot moment de la situació: mesa de negociació, plataforma definitiva, propostes de la patronal, estat de la negociació, mesures a realitzar, etc, bé sigui de manera escrita o bé en alguna convocatòria d'assamblea.

RES S’ACONSEGUEIX SENSE LLUITA...