ACTUALITAT‎ > ‎Notícies CCOO‎ > ‎

Res s’aconsegueix sense lluita

24 de des. 2015, 14:27 publicada per Seccion Sindical CCOO Quiron Bcn   [ actualitzat el 17 de febr. 2016, 8:12 ]
Com ja sabeu, ens trobem en la segona pròrroga del conveni (aquesta caduca a finals d’any) i l’objectiu és clar: millorar les condicions laborals dels treballadors/es de la sanitat privada catalana. Durant aquest 2015 s’han realitzat reunions de delegats de CCOO d’alguns centres per valorar els elements que s’havien treballat l’any passat així com les propostes que s’anaven recollint aquest any. Durant uns tres mesos s’han anat incorporant les peticions fetes pels treballadors/es als representants de CCOO en els centres de treball (al juny vam penjar una nota informativa i l’esborrany inicial de la plataforma de negociació amb aquest objectiu). Al setembre, s’ha realitzat un Esborrany definitiu de la plataforma de negociació gràcies a tot el procés anterior, i hi ha hagut una reunió dels delegats sindicals de CCOO, on es decideix per unanimitat procedir a la denúncia del Conveni col·lectiu i s’aprova l’esborrany de la plataforma de negociació.
Un cop denúnciat el Conveni s’iniciarà la negociació amb la patronal. Cal que tots tinguem molt clar que una negociació de conveni és cosa de tothom: de les persones que el negocien i de tots els treballadors/es per qui es busquen millores. És evident que aconseguir més o menys millores depèn en gran mesura de les accions que es duen a terme entre tots i que sense això és molt difícil avançar.
Us mantindrem informats en tot moment de la situació: denúncia, plataforma definitiva, propostes de la patronal, estat de la negociació, mesures a realitzar, etc. Tots els treballadors i treballadores haurem de participar d’una manera o altra i en gran mesura per tal d’aconseguir millorar les nostres condicions laborals.